onsdag 2 februari 2011

BF+1

En dag över tiden idag, och inget nytt har hänt. Fick en till förvärk på morgonen när jag klev upp, men inget mer efter det.. synd =/

Ska snart se Biggest Loser och sen Unga Mödrar (jag får bygga upp mina dagar kring tv-tablån så att det i alla fall känns som om att jag har viktiga tider att passa ;) ), och efter det ska jag göra mig i ordning lite och gå till gamla arbetsplatsen och hämta en grej. Där ska jag möta Johan och så ska vi handla lite fika att bjuda vännerna på ikväll. De ska ta med sig den svenska skräckfilmen Psalm 21, de tyckte att det var en bra idé för att hjälpa oss att få ut Knodden. Skrämma ut henne/honom kanske funkar? =P

Nej, nu ska jag göra mig en kopp hallonbladste och bänka mig framför tvn, och känna mig som en i gänget på Biggest Loser ;) Har ju nästan samma storlek som dem nu! hehe

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar